3/31/2017

SEGON ANIVERSARI I 20 COSES SOBRE MI!

Hey Readers!!

Ahir va fer dos anys que vaig obrir aquest blog i us he de dir que han passat moltes coses des d'aquell dia. 
Si us he de ser sincera últimament el blog esta quedant en un segon pla ja que els estudis em roben el temps de lectura i el temps de escriure ressenyes i demès.
I si, m’he plantejat seriosament que fer amb el blog. Deixar-lo m’ha passat pel cap però finalment he arribat a la conclusió que desprès de tot el temps i esforç que hi he invertit no ho volia llençar tot per la borda. A més m’encanta escriure-hi  les ressenyes i les seccions i desprès llegir-ne els comentaris.

Així dons encara que amb molta menys regularitat vull seguir mantenint-lo i actiu.
Però no parlem de coses tristes, que estem d’aniversari!!

 tv happy fun party birthday GIF

Fa dos anys d’aquella classe de castellà on se’m va acudir crear aquest petit racó on comparteixo, sobretot, la meva passió per la lectura. Fa un any vaig escriure un post explicant els orígens del blog (post de l’anypassat)

Així dons avui també volia fer algo més personal i finalment he decidit que avui us parlaré de mi. Ja que la veritat hi han bastantes visites a l’apartat de “Sobre mi” (que ben aviat serà renovat) i els post que dic alguna cosa meva també n’augmenten les visites.  Bé espero que us agradin i aviam que tenim en comú!

Així dons 20 coses sobre mi:

1.    Faig primer de batxillerat
2.    M’encanta descobrir blogs nous, xafardejar-hi i enamorar-me d’algun post (aquí i aquí en teniu dos exemples)
3.    M’encanta viatjar i sobretot viatjar amb bona companyia
4.    Quan no menjo em poso de molt mal humor
5.    Sóc de quedar-me fins molt tard llegint si no tinc cole el dia següent
6.    Sóc molt desorganitzada però en temes escolars m’organitzo perfecte
7.    No m’agraden gens les habitacions amb poca llum
8.    M’encanta massa dormir i hi ha dies que em puc llevar a la 13:30 i no sento cap mena de remordiments
9.    Però quan viatjo sempre em llevo d’hora per aprofitar
10. Es bastant improbable veure’m maquillada
11. Les ciutats que més m’han agradat són Londres, Lisboa, Edimburgh i Barcelona (sense cap ordre en concret)
12. M’encanten les contes de Instagram de poesia
13. Quasi sempre porto el cabell recollit
14. No puc amb les pel·lícules de por, les odio.
15. Odio que em trenquin la rutina (encara que sigui per anar el metge)
16. Porto un piercing a la orella
17. M’agrada bastant youtube
18. Sempre menjo xocolata amb el cafè desprès de dinar
19. Les meves series preferides  quan era petita eren la Doremi, Espies de Veritat, Los Magos de Weverly Place i Zack y Cody todos a Bordo.
20. M’encanta Pinterest i Twitter


I fins aquí les 20 coses! Ara ja em coneixeu una mica més! Tenim alguna cosa en comú?

Només em queda donar-vos les gràcies per aquests dos anys!!


Moltes gràcies per fer Atrapada entre llibres possible!!
 zac efron thanks thank you GIF

2 comentaris:

  1. Hola!
    Felicitats!! La veritat és que crec que quasi tots estem en la mateixa situació, els estudis ens absorveixen moltíssim...
    M'he sentit identificada en alguna de les coses que has dit: a mi tampoc em veuràs maquillada molt sovint (per no dir mai). I jo de petita també adorava la Doremi!! :)

    Ens llegim!
    Lluna

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola!!

      Moltes gràcies! La veritat es que jo nomès em maquillo amb comptades ocasions...es a dir en ocasions especials!

      Petons!Ens llegim!

      Elimina

Comentaras? Merci!
Pots deixar la teva opinio, pero sempre amb respecte, i has d'avisar en cas d'SPOILER :)