6/06/2016

Liebster Award (III)

Hey Readers!
Avui us porto un premi Liester Award que tenia pendent des de feia moltíssim (ho sento Aina Li!)
No és el primer que faig així dons ja sabeu de que va. He estat nominada per l'Aina Li i com que és de fa dos Liebsters enrere hi han 17 preguntes! (Algunes eren semblants i les he borrat)
Regles:
- Agrair al blog que t’ha nominat i seguir-lo.
- Respondre a les 11 preguntes que t’han fet.
- Nominar a 11 blogs que tinguin menys de 200 seguidors.
- Avisar-los que han estat nominats.
- Realitzar 11 preguntes als blogs que han estat nominats.

Així dons som-hi!

1.      Per què vas obrir el blog?
Suposo que com molta gent, volia compartir la meva opinió sobre els llibres!

2.      A quin lloc t’agradaria viatjar algun dia?
La veritat es que m’encantaria viatjar a moltíssims llocs però m’encantaria visitar Nova York, la Xina o la Índia!
city, sunset, and light image

3.      Si poguessis reviure a un famós, a qui reviuries?
Uff... hi ha alguns amb els que m’encantaria mantenir-hi una conversa... però ara mateix reviuria a Shakespeare o a Jane Austen per veure que n’opinen del món actual.
4.      Quina parella de llibre t’ha agradat més?
Una pregunta quasi impossible de respondre ja que tinc milers d’OTPs... tot i que ara mateix em quedo amb la Rose i en Dimitri de Vampire Academy perquè són asdfghjsjdja *_*
sad crying feels feelings the help
5.      Quina adaptació cinematogràfica d’un llibre no t’ha agradat gens?
La de Shadowhunters! Es a dir la pel·licula, aviam els actors m’agraden però el popurri dels tres llibres que van fer... com que no.
6.      Estàs enganxat a alguna sèrie?
Ara mateix no, estic com a una mena de bloqueig serial... Alguna recomanació?
7.      Quina frase trobes motivadora?
M’encanten moltes frases però ara mateix la meva preferida és
“I am gona rattle the stars” es a dir “Vaig a sacsejar les estrelles” de Trono de Cristal!
8.      Quina era la teva sèrie infantil preferida?
Ui.. tinc molta infància super3 i m’encantaven moltes series però era especialment fan de la Doremi
doremi image
9.      A quins blogs segueixes més?
Mm... de literari cap en concret ja que miro el tauler de blogger... tot i així un blog que m’encanta massa és Compartiendo Macarrones que està ple de reflexions i textos preciosos!. Us recomano moltissím aquet post i aquest altre

10.   T’agrada cuinar? Sí la resposta és sí, quin és el plat que saps cuinar millor?
Agradar especialment no però ho faig sovint. El que sé cuinar millor són els espaguetis a la carbonara!
11.   Quan temps tens planejat seguir amb el teu blog?
Sincerament no tinc una data límit. Es a dir quan me’n cansi dons s’haurà acabat... tot i així de moment tinc corda per estona!

12.   Quin animal mitològic t’agrada més?
El pegaso! Tot i que també m’agraden les sirenes..

13.   Si poguessis viatjar al passat, on aniries i a qui visitaries?
Pregunta complicada! Viatjaria a l’època dels grecs o romans però segurament no visitaria a ningú

14.   Quin tipus de música t’agrada?
Tinc uns gustos musicals una mica diversos però m’encanta la música de Txarango!

15.   Món de fantasia literari en el que t’encantaria viure?
El món de Harry Potter! Hogwarts! Seria taan guai viure en aquest món!!

16.   Amb quin personatge literari et casaries?
ajajaja uff en realitat és difícil escollir... tot i així recordo un crush molt gran per part d’en Will Herondale.. osigui que si segurament seria en Will.Però n'hi ha moltisims... 
tessa, will, and the infernal devices image

17.   Que busques en un llibre?
Que em transmeti, que m’enganxi, que em sorprengui, que em faci pensar...en resum que em faci passar una bona estona.



I fins aquí la Liebster Award!

Aquestes les meves preguntes:

-       Quants llibres tens pensat llegir-te aquest any?
-       Quina és la teva OTP?
-       Quin és el llibre que va marcar la teva infància?
-       Una cançó que odiïs i una altre que t’encanti
-       Café o té?
-       La teva lectura més recent
-       Quan portes amb el blog i quina és la teva millor experiència amb ell?
-       Escrius? En cas afirmatiu, tens pensat publicar?
-       Que milloraries del teu blog?
-       Si poguessis tirar enrere canviaries alguna cosa de la teva vida?
-       Una frase que t’encanti

I els blogs que nomino: (pss..si algú més vol estar nominat que es manifesti i l'afegeixo)





Espero que us hagi agradat! Coincidim amb alguna cosa? 
Us espero en els comentaris!



2 comentaris:

  1. Hola Wina!

    Me n'alegro moltíssim que al final hagis fet l'entrada del liebster! La veritat és que ja no recordava ni d'haver-lo fet jo hahaha! Jo de petita també mirava la Doremi i m'encantava!

    Petoons!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Aina!!

      Sii era teu! La veritar es que estava pendent però no oblidat jejej!
      La Doremi era superguai!
      Petoons!

      Elimina

Comentaras? Merci!
Pots deixar la teva opinio, pero sempre amb respecte, i has d'avisar en cas d'SPOILER :)