4/06/2016

El Booktag definitiu

Hey Readers!

Avui us porto.... El booktag definitiu!!
Em va nominar la Kim de Mi gran Viaje Literario, i per fi el faig!
El seu creador és El coleccionista de mundos i consisteix amb una serie de preguntes.
Jo he omitit algunes preguntes bàsicament perquè no sabia que contestar però en el booktag original les trobareu totes!


Et mareges quan llegeixes al cotxe? 
Per desgràcia si. Es a dir excepte viatges molt llargs (de més de 6 h) si que puc arribar acostumar-me però en general no.

Quin autor té un estil únic i especial per tu?
La meva escriptora preferida és la Laura Gallego, m'he llegit una pila de llibres seus i tots m'han atrapat fins el final. L'estil de la Laura m'encanta. Però un escriptor que realment m'encanta per com escriu és el Rick Riordan. La seva ironia, les seves histories, els seus personatges... Percy Jackson com ja us he dit moltes vegades em va atrapar tot i que m'atreia ben poc la temàtica.


Harry Potter o Crepuscle?
Tan Harry Potter com Crepuscle en el seu temps van tenir el seu hype. I tot i que les dos sagues em van agradar....em quedo em HARRY POTTER clarament!
Harry Potter va ser la meva infància i una saga molt important en la meva vida lectora. Un dels meus llibres preferits i que he rellegit moltíssims cops.

Acostumes a portat motxilla? Que hi portes apart de llibres?
Soc més de bolso... però tampoc hi porto moltes coses; claus, targetes, mòbil, mocadors i ja està.

Llibres amb o sense il·lustracions?
Depèn del llibre i depèn de les il·lustracions. Però en realitat m’és una mica igual.
Tot i així tinc més llibres sense il·lustracions.

Un llibre que et va encantar, i que quan va passar una mica de temps et vas donar compte que no valia res.
Mm... Dons tan com per no valdre res tampoc...
Però per exemple Cançons per la Paula quan me’ls llegir em van encantar però ara me n’he adonat que tampoc són res de l’altre món. Inclús són bastant típics.
Tot i així els hi segueixo tenint un afecte especial ja que van ser la primera saga juvenil que em vaig llegir.                                        

Llibre més finet de la teva estanteria i el més gruixut.
Finet jo crec que el petit príncep, i gruixut Joc de Trons: Tormenta d’espases..

Escrius? I si és aixi, et veus com a escriptora en un futur?
He escrit alguna cosa però no acabo de veure'm com a escriptora en un futur. Tot i així qui sap?

Clàssic preferit?
Dons...No sóc gaire de clàssics però si he d’escollir em quedo amb El petit príncep o Orgull i Prejudici. Els dos són d'estils diferents però em van agradar molt.


A l'escola se't donen bé les classes de llengua, art i literatura?
De les tres la que més m'agrada és literatura i és la que se'm dona millor.  Art no n’he fet mai (i si és el que jo conec com a dibuix tampoc sóc cap meravella) i llengua tampoc m’apassiona.
Literatura el que he fet aquest any ho he trobat bastant interessant-

Si algú et regala un llibre que l'has llegit i el vas odiar completament. Que faries?
Eh.. és una pregunta difícil... Depèn de la persona que me l'hagi regalat tampoc li faria el lleig... però si hi ha confiança segurament li diria i que intentes canviar-mel.

Quina saga coneixes similar a Harry Potter o Els Jocs de la Fam que no sigui tan coneguda?
Ara mateix no me’n ve cap el cap...Alguna recomanació?

Un mal hàbit a l'hora d'escriure una entrada.
No sé si és un mal hàbit però, sempre a l'hora d'escriure una entrada primer l'escric a la plantilla de blogger i desprès ho passo a word on entre d’altres corregeixo les faltes i faig retocs...
Resultat: trigo el doble de temps del que em caldria

Vampirs o fades? Fantasmes o homes-llop? Zombis o vampirs?
Fades, Homes llop, Vampirs.
Tot i que aquets essers fantàstics m’encanten, els fantasmes i els zombis tampoc he llegit molta cosa.

Triangle amorós o amor prohibit?
Tot i que ho passo pitjor, em quedo amb els triangles amorosos.  Perquè tot i que de vegades ens anem amb el "Team" equivocat i ho pasem un xic malament jo crec que dona més joc el llibre i el fa més interessant.


Llibres romàntics o llibres d'’acció amb transfons romàntic?
Uff... dons jo crec que llibre d'acció amb transfons romàntic. Tot i que també depèn de la novel·la i del meu humor jajaj..

Jo nomino a l'Aina Li d'Histories Trobades 

I fins aqui el booktag! Espero que us hagi agradat!

Us ha agradat? Coincidim? Si? No?
Us espero en els comentaris:)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Comentaras? Merci!
Pots deixar la teva opinio, pero sempre amb respecte, i has d'avisar en cas d'SPOILER :)