2/04/2016

Booktag:Carnaval

Hey Readers!

Estem en setmana de carnaval i us porto un booktag per l'ocasió!
L'únic que he trobat, ha estat del blog Literatura Juvenil i com que no m'ha acabat de convencer, l'he modificat una mica :)








Uff.. La veritat tema portades en canviaria moltes! Però una que em desagrada especialment, és d’una saga que han canviat el disseny i ara l’odio.
Si, és Meravellós desastre, reconec que no es de les pitjors però el canvi m’ha semblat cap a negatiu! Es a dir no es que la redissenyaria sinò que tornaria a l'anterior aspecte.

   



Últimament no llegeixo gaire humor però vaig riure molt amb No culpes el karma a lo que te pasa por gilipollas! Ja només amb el títol ho diu tot!


Mm.. normalment penso que els títols tenen molt a veure amb les novel·les, però un títol que potser canviaria, són alguns títols de la Casa de la Noche, com el Abrasada o Oculta.


Aviam vull aclarir aquest punt, no es que sigui un llibre el qual m'amagui per llegir-lo ni m'avargonyeixi haver-lo llegit, però tota la novel·la new-adult el principi em feia respecte  llegir-lo depèn de on. Es a dir no era un llibre que em llegís el menjador de casa, ni a la classe per exemple! Tot i així ja ho he superat!


La veritat es que això només sol passar quan tots el llibres ja estan publicats perquè sinó trigues anys, per llegir tels xD

Però una saga que em vaig llegir un llibre rere l'altre va ser els Caçadors d’Ombres: Els Orígens de Cassandra Clare. Es a dir va ser súper addicte i amb una setmana ja m'havia llegit tota la trilogia!






Un llibre que em va costar superar, no perquè fos pesat, sinó per lo bo que era, que vaig estar durant uns dies amb bloqueig lector, ha sigut Sueños de Piedra em va enamorar tant que em va costar  “digerir”


Els meus nominats:

-Joana de Joana's Books
-Alba de No nomes paraules
-Mixa de Paraula de Mixa
-Mauqui de la Biblioteca de Hedwig

Si hi ha algun blog que vulgui està nominat que m'ho deixi a la llista i l'afegeixo!

Us ha agradat? Coincidim? 
Us espero en els comentaris:)





6 comentaris:

  1. Així que no em nomines, eh? Bé, el faré igualment perquè m'encanta i sóc una pingüina dolenta.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Uuuh! Ara et nominare nomès perquè no vagis de rebel xD

      Elimina
  2. Que interessant serà fer aquest BookTag! Moltes gràcies, Wina! ;-)

    Que passeu un Carnestoltes ple de de disbauxa i millors lectures!

    Mx

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola!

      L'espero Mixa! Bon carnaval per tu també:)

      Petons!

      Elimina

Comentaras? Merci!
Pots deixar la teva opinio, pero sempre amb respecte, i has d'avisar en cas d'SPOILER :)