10/07/2015

Ressenya: Medianoche

Hey Readers!

Avui toca parlar de vampirs, se que fa temps que ja van pasar de moda, però quan no tens res a llegir és una d'aquelles sagues que entren molt bé, a més a més torno a cumplir un dels llibres de l'Automthon

-Llibre amb portada negra


Autora: Claudia Grey

Editorial: Montena

Preu: 13'95

Idioma: Castellà

Saga: Medianoche#1

Continuació: Addición



Un internado donde nada es lo que parece. Dos jóvenes atraídos por una fuerza magnética. Un secreto oscuro y peligroso. Y una única certeza: entregarse al amor esjugar con fuego...




Aquest llibre si no m'equivoco devia sortir quan els llibres de vampirs estaven a la seva màxima esplendor, per si no us hi heu fixat, la portada recorda a Crepuscle sense cap mena de dubte.                                                            
I really like the way Claudia Gray plays with supernatural tropes. This is a vampire book worth reading.Tot i així jo me’l vaig llegir no fa gaire ja que em va cridar l’atenció la sinopsis.
La historia ens presenta la Bianca, una noia que va a un internat, tot i així no hi va sola, els seus pares hi van amb ella, a fer de professors. Ella no en te cap mena de ganes i no està gens d'acord amb la decisió,  es per això que decideix fugir en un acte de "rebeldia", però en el seu intent de fugida coneix el Lucas un alumne nou com ella on de seguida hi haurà connexió, ell la farà canviar d'opinió i decideix tornar a l'internat.
A partir d'aquell dia coneixerà a la resta de d'alumnes del internat i el seu professorat. Per començar hi ha una clara diferenciació d'alumnes, uns son increïblement guapos, rics i van amb superioritat per l'escola, l'altre són més aviat normalets i no acaben d'encaixar. Però la Bianca no acaba de saber a quin grup li pertoca. En Lucas pertany el segon grup.




"El pasado no cambia, solo se alarga"


De mica en mica coneixerem, uns personatges secundaris que també hi jugaran un paper, aquets són en Balthazar, un noi molt mono que de seguida mostrarà cert interès per la Bianca, en Vic, l'amic d'en Lucas que aporta un gran toc d'humor a la novel·la, i la Sra. Bethany la directora del internat, seran dels que sortiran més.

La connexió entre la Bianca i en Lucas és evident, però no tot serà tan fàcil! Es tractarà d'un amor prohibit!
I això encara farà més emocionant la historia!
El principi sembla que la historia giri en torn en Lucas i a la Bianca, en part es així, però el final es veurà quins secrets amaga l'internat, i com de mica en mica es defineix la trama.

Feia un temps que no llegia amors prohibits ja que he llegit molts més triangles amorosos, però m'ha encantat el gir que va donar la historia, i com la relació d'en Lucas i la Bianca cada vegada és més impossible!
He dit que era un llibre de vampirs oi? Dons bé, la veritat es que el principi no apareixen enlloc, i ni tan sols son esmentats. a mi això em va descol·locar una mica però ja quan pensava que no sortirien, apareixen d'una manera inesperada, de manera que et quedes un xic descol·locat.



"Cuando te vi, supe que seguía necesitando-te, que todavía confiaba en ti, que.. era inútil negar lo que sentía por ti."


La veritat es que m'ha agradat bastant, sobretot els girs que dona la trama, i com de sobte apareixen els vampirs.
Els protagonistes m'han agradat, la Bianca es una mica tossuda, però bona noia, i en Lucas m'ha agradat bastant també, no és el noi que agafaria d'amor literari, però no està mal.
He de destacar en Baltazhar, que agafarà protagonisme a mesura que avanci la saga. La veritat es que és un noi molt mono, amable, i cavaller. Segurament dels que m'ha caigut millor.

Té un ritme àgil, i es ràpid de llegir, d'aquestes sagues que llegeixes quan no tens res a llegir va perfecte, ja que és entretinguda.

Puntuació

Us l'heu llegit? Us va agradar? Us el llegirieu?
Us espero en els comentaris:)



4 comentaris:

  1. Hola Wina,
    No fa gaire que segueixo el teu blog però he de dir-te que m'encanten les ressenyes que fas, sens dubte em llegire aquest de vampirs hahaha ;)
    Petons :* <3

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola!

      Merci, comentaris com els teus em fan treure un somriure:)
      A mi el llibre em va agradar, ja em diras que tal!
      Petons!

      Elimina
  2. Hola Wina,
    Recordo que fa temps vaig veure el llibre en una llibreria, però veient la portada i que anava de vampirs em vaig tirar enrrere perque semblava una mica còpia de Crepusculo, però pel que dius sembla molt interessant. De moment no crec que me'l llegeixi perquè estic una mica cansada de sagues, però potser en un futur sí.

    Petons!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Aina!

      A mi també em va costar, fins que vaig decidir llegirmel:)
      Però de vegades aquest tipos de saga sorprenen jeje
      Si t'el llegeixes ja em diras!
      Petons!

      Elimina

Comentaras? Merci!
Pots deixar la teva opinio, pero sempre amb respecte, i has d'avisar en cas d'SPOILER :)