10/02/2015

Booktag: Est o Oest


Hey Readers!

Avui us porto un booktag, del qual em va nominar l'Aina Li de Histories trobades (Merci!), es tracta d'un booktag ben senzill, simplement has de dir quin llibre prefereixes de la llista que t'ha posat la persona que t'ha nomenat.


Ja se que la traducció hauria de ser "Aquest o Aquest" però com no quedava massa bé, vaig trobar una alternativa catalana, que havia vist ja en altres blogs




Aquí les regles:

1.-Col·locar el banner i mencionar al blog que t’ha nomenat.
2.-El llibre amb el que comences és el llibre guanyador de la persona que t’ha nomenat. 
3.-Segons la llista de llibre que t’han donat, has d’anar escollint en ordre si prefereixes el llibre guanyador o el llibre de la llista fins a arribar al final explicant el perquè
4.-Un cop ja hagis triat un llibre guanyador, has d’escollir 7 llibres més i nominar 7 -blogs per fer el book-tag i avisar-los de que els has nominat.

 Bé com que en cas de l'Aina Li, el seu llibre guanyador va ser Allà on els arbres canten, aquest serà el primer llibre!

                                                

No m'he llegit Fangirl, tot i que he escoltat critiques positives i negatives del llibre.... el tinc pendent!                                    
Es per això que em quedo amb Allà on els arbres canten, que encara que es un llibre que em vaig llegir fa un temps, em va encantar i té una bonica història d’amor!


                    

M'he lllegit la saga de Crepuscle sencera i per molt que en el seu moment em va agradar,amb el temps he descobert que té un refons bastant masclista, i es per aixo que segueixo amb allà on els arres canten!




Harry Potter va marcar molt la meva infància i la meva vida lectora, es per aixo que sense cap mena de dubte queda escollit en aquesta ronda
Aviam, aquí tinc un dilema, si es Caçadors d'Ombres, els Orígens, em veig obligada a escollir Caçadors d'Ombres, perquè... Simplement em vaig enamorar de la historia d'en Will la Tessa i en Jem.. però si es els instruments mortals, segueixo quedant-me amb Harry Potter....
....Escullo Caçadors d'Ombres.
Wonder em va encantar, té una historia preciosa que val la pena llegir, pero aviam Caçadors d'Ombres entra en el meu TOP 5 de llibres preferits! Aixi que Caçadors d'Ombres!





He de dir que el vigilant del camp de Sègol no em va desagradar, però ni punt de comparació amb el que em vaig enamorar de Caçadors d'Ombres!


Eleanor&Park es simplement genial, perquè trenca tòpics i es una historia maquíssima, però fantasia i romanticisme es la meva combinació preferida, així dons Caçadors d'Ombres!! 

I aquí deixo els meus llibres:
- Orgull i Prejudici
- Amy and Roger
- La Seleccion
- A todos los chicos de los que me enamoré
- Play
- Memories d'Idhun
- Saga Lux


I els meus nominats:
Camila de Mi punto de vista
Azul Celeste de Cruzando Abismos
Maria Eugenia de la Biblioteca de Hedwing


Us ha agradat? Coincidim en les respostes? Si? No?
Us espero en els comentaris!




2 comentaris:

  1. Hola Wina,
    Me n'alegro que al final hagis fet ek book-tag hahahahha!!! A mi també m'encanta caçadors d'ombres, però no sé si hagués estat el guanyador en el meu cas hahahha.
    Petons!! <3

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola!

      Sisi em va agradar jejeje!
      A mi esque CDS em va encantar!
      Petons!

      Elimina

Comentaras? Merci!
Pots deixar la teva opinio, pero sempre amb respecte, i has d'avisar en cas d'SPOILER :)