6/11/2015

Ressenya: Obsidian

Hey Readers!

Que tal? Avui us porto un llibre molt especial, un llibre sobre romàntica paranormal.








Autora: Jennifer.L.Armentrout

Editorial: Plataforma Neó

Preu: 17

Idioma: Català

Saga:Lux #1

Continuació: Onyx                                                


Cuando nos mudamos a Virginia Occidental, justo antes del último curso deinstituto, creía que me esperaba una vida aburrida, en la que ni siquiera tendríainternet para actualizar mi blog literario. Entonces conocí a mi vecino,Daemon. Alto, guapo, con unos ojos verdes impresionantes… y tambiéninsufrible, arrogante y malcriad o.Pero eso no es todo. Cuando un desconocido me atacó, Daemon usó suspoderes para salvarme y después me confesó que no es de nuestro planeta.Sí, lo habéis leído bien. Mi vecino es un alienígena sexy e inaguantable.Resulta que, además, él y su hermana tienen una galaxia de enemigos quequieren robar sus poderes. Y, por si fuera poco, ahora mi vida corre peligropor el simple hecho de vivir junto a ellos.











Havia sentit ha parlar molt bé d'aquest llibre per la blogosfera, deien que t'atrapava, i que t'enamoraves dels protagonistes (sobretot d'en Daemon jejej), no s'equivocaven.
Obsidian La historia ens presenta la historia de la Katy, una blogger ( llavors jo encara no ho era), però el fet que ho fos em va sorpendre ja que no acostuma a sortir en les histories, la Katy, després de la mort de son pare se’n va a viure amb sa mare a Virginia Occidental per tal de començar des de zero, tot i aixi quan arribi es trobarà amb uns veïns bessons molt especials, on coneixerà a la Dee on ben aviat seran amigues, i en Daemon, un noi super sexy però també arrogant, on de seguida apareixerà la química.
Sé que us pot semblar una historia típica, i vist així potser ho és, recorda un xic bastant a Crepuscle, la trama és simple i no mata per originalitat, això si, la historia si que t'atrapa, he de dir que la mateixa sinopsis ja et fa un Spoiler gegant, però vaja potser va ser això el que em va acabar de cridar l'atenció el voler començar-lo, tot i així el millor per mi han sigut els protagonistes, la Katy i en Daemon em van agradar molt més que l'Edward i la Bella, perquè? potser perquè tenien una mica més de personalitat, la Katy sens dubte es una noia amb caràcter i que suporta difícilment nois com en Daemon, ell per la seva banda és el típic "tio- bo- super- sexy " que el diverteix fer-la enfadar, de fet el llibre està ple de "piques" entre en Daemon i la Katy que et faran treure més d'un somriure.
<3

La historia en si no té massa complicació, em va sorprendre això si que el tema paranormal fossin aliens, però tot i així  son uns aliens bastants diferents el que estem acostumats, la Katy de seguida que els coneix sense voler ja es veurà immersa dins del món, i potser li portaran uns quants problemetes.
El final? em va sorprendre, no me l'esperava tan així però a la vegada em va fer treure un somriure dels llavis, és un bon final, tot i així em vaig quedar amb moltes ganes del segon que espero poder llegir aviat!


Obsidian potser us sonarà la historia, però creieu-me ja només pels  protagonistes ja val la pena.

[Aquesta ressenya va dedicada a una friend que esta enamorada d'en Daemon, ja saps compartir es viure ;), espero que sàpigues qui ets, ah i  percert m'has de deixar el segon:) ]

Puntuació
Fantàstic!

Us l'heu llegit us va agradar? Us el llegirieu?
Us espero en els comentaris!


4 comentaris:

  1. m'encanta m'encanta m'encanta m'encanta

    ResponElimina
  2. ¡Hola! Me alegro que te haya gustado el libro. A mí también me encantó. ¡Toda la saga es una maravilla! Te aseguro que el segundo libro es mucho mejor que este y deja de parecerse tanto a Crepúsculo. ¡Un besazo!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ay, me alegro ya que Crepusculo ya lo tengo bastante visto :)
      Tengo muchas ganas del segundo!
      Un beso

      Elimina

Comentaras? Merci!
Pots deixar la teva opinio, pero sempre amb respecte, i has d'avisar en cas d'SPOILER :)