4/28/2015

Ressenya: A dos centimetros de ti

Hey Readers!

Que tal? Si l'altre dia us vaig portar un amor més aviat toxic, avui us porto un llibre , on el dilema és si un noi i una noia poden ser amics. Es, es clar:






a dos centimetros de ti-elizabeth eulberg-9788420417516






Autora: Elisabeth Eulberg                      
Editorial: Alfaguara

Preu: 14'50

Idioma: Castellà      

Saga: No en té

¿Pueden chicos y chicas realmente ser amigos? ¿O siempre están a una pelea de no volverse a hablar nunca…o a un beso de encontrar el amor verdadero?«Los chicos y las chicas pueden ser amigos. Yo solo digo que es perfectamente posible que un chico y una chica sean amigos. Nunca he entendido cuál es el problema. O sea, sí, he mos tenido que soportar un montón de preguntas estúpidas:"¿Estáis juntos?","Pero algún rollo habréis tenido, ¿no?"Bueno, vale. Sea como sea, reconozco que no todo ha ido como la seda. Hemos tenido algún que otro problemilla. Vale, bastantes problemas. Pero mira cómo ha acabado todo. Cuando llegué al colegio, ambos dimos por supuesto que no volveríamos a intercambiar palabra después de aquel primer día. Sobre todo tú, porque enloqueciste por mí en cuanto me viste. Abundan los adjetivos para describirme: genial, fuerte, viril… ¿Quieres que siga?» Digamos que Macallan y Levi fueron amigos a primera vista. Todo el mundo dice que chicos y chicas no pueden ser amigos de verdad, pero ellos lo son. Y mucho. Quedan después del instituto, comparten miles de chistes que solo ellos entienden, sus familias están superunidas… Levi y Macallan solo son amigos, y están felices así.Pero, claro, los chicos no piden salir a Macallan porque piensan que está con Levi y Levi pasa tanto tiempo con ella que no le queda tiempo para sus novias. Así que un día comenzarán a preguntarse si no estarían mejor juntos. Aunque quizá eso complique demasiado su relación.




Aquest un llibre molt bonic, molt dolç i que es pot plantejar perfectament a la vida real, abans de començar amb la ressenya, he de dir 2 coses: 
1.Adoro la portada!! Es a dir m'encanta el dibuix de la Sara Herranz, no soc molt fan de moltes portades, respecte a les angleses, pero aquesta és genial!

2. Quinr tipus de traducció del titol es aquesta?? Aviam el titol en angles és "Better of friends," d'on s'han tret el "A dos centimetros de ti" ? Es a dir que m'agrada com ha quedat, pero no sé, d'on carai s'han tret la traducció...

Ara si, el llibre ens planteja  si la relació entre un noi i una noia, és posible, o si estan destinats a ser parella, la historia està narrada unes parts per en Levi i l'altre la Macallan, i algunes pels dos, ja que comença directament en un futur, i tirant enrere per veure com va començar, i el final de cada capitol els dos diuen alguna cosa.

 

La historia d'en Levi i la Macallan, comença quan els dos tenien 11 anys i  en Levi arriba nou el cole casualitats de la vida descobreix que la Macallan li agrada la mateixa serie que ell, a partir d'allà els dos es van unir, i es van convertir en millors amics, i clar els anys van anar passant i els dos es plantejen si potser haurien de ser alguna cosa més, tot i que els serà complicat perquè passar de ser carn i ungla en relació d'amics, a ser alguna cosa més... sumant que hi hauran mes complicacions del que es pensen i la por de que potser envien la seva amistat a la merda ... 
De fet t'estàs tot el llibre mirant si acabant junts o que...
Es una novela molt fresca i juvenil, que et pots trobar en aquesta situació (la gent que té un millor amic/a), i que té uns personatges marevellosos, dels quals no costa gaire enamorar-se, tant en Levi com la Macallan son dos personatges rodons que evolucionen i maduren en tota la historia.

I el final, un final que he de dir que no les tenia totes però em va encantar igualment! 

smile animated GIF
Reacció final

No es el primer llibre que em llegeixo de l'Elisabeth, ja que em vaig llegir "Del material del que estan hechos los sueños" i com que em va encantar, vaig veure tantes ressenyes positives,i perque (ho he de reconeixer) em vaig enamorar de la portada *_*, vaig donar-li una oportunitat i no n'he quedat gens decebuda.







Levi: Molt mono, monisiim, em va encantar, el principi pot semblar una mica cregudet, pero es genial,  la relacio que tenen amb la Macallan es maquisima.

Macallan: M'encanta, sobretot perque no es la tipica nena tonta, ni tipica, que ultimament em trobo a totes bandes, jeje, m'agrada l'evolucio que te com a personatge i com reconeix els errors:)




Un llibre marevellos que val la pena donar-li una oportunitat!

Puntuació:


Simple i entretingut






Us l'heu llegit? Us va agradar? Us el llegirieu?

Us espero en els comentaris:)



2 comentaris:

  1. Lo dejo pasar como libro. Estaría bueno ver su adaptación cinematográfica.
    Me encantan los dalmatas y ese gifs esta genial.
    Un beso, nos leemos.
    Me sumo a tus seguidores.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Yo tambien lo pienso:)
      Los dalmatas molan!
      Nos leemos:)

      Elimina

Comentaras? Merci!
Pots deixar la teva opinio, pero sempre amb respecte, i has d'avisar en cas d'SPOILER :)