4/24/2015

Ressenya: After

Hi Readers!

Que tal Sant Jordi?! Jo molt bé! Em vaig poder comprar Totes les fades del Regne de Laura Gallego, i Alianzas de Iria G.Parente. i Selene M. Pascual, dos grans llibres plens de fantasia en el qual tinc moltes expectatives...

Però avui no us vinc a parlar del meu Sant Jordi, us porto un ressenya diferent , ja que del llibre que us parlaré és un llibre molt conegut ultimament i que estic segura que ha triomfat aquest St.Jordi. (perquè estava ple de llibres, en les llibreries).. i si estic parlant:







Autor: Anna Todd                           

Editorial: Planeta de libros

Preu: 17,90

Saga: After 

Continuació: After en mil bocins







Tessa Young és una estudiant universitària 

amb una vida senzilla, qualificacions 

escolars excel·lents, una mare que ho ha 

donat tot perquè pugui anar a la Universitat 

i un xicot dolç i perfecte amb qui planeja 

casar-se algun dia. El primer dia 

d'Universitat coneix a la Steph, la seva 

companya d'habitació, una noia completament 

diferent d'ella, amb tatuatges,minifaldilles 

ajustades i disposada a apuntar-se a totes 

les festes del campus. Encara que la Tessa 

no està disposada a alterar les sevesrutines 

i el seu rendiment, es deixa convèncer 

perquè l'acompanyi a una festa. Allà 

coneixerà en Hardin, el "noi dolent" per 

excel·lència, tatuatges i mala vida... 

Aquest noi la treurà de polleguera 

constantment pertambé li despertarà 

sensacions que el seu xicot mai no li ha 

despertat. Ell canviarà tots els seus 

plans...i la seva visió de l'amor i el sexe.






Aviam...sé que es un llibre que ha triomfat moltisim primer a Wattpadd i després en paper pero... sabeu Marevellós Desastre de la Jaime McGuire? Dons com això però pitjor (MD em va agradar). Té la tipica trama de: "noia innocent que no sa tragat un rosco a la seva vida i si te novio es un estrenyit, entra a un cole/universitat/internat, i allà es topa amb el noi mes "malote" de lloc, el que la lia, el més faldiller i el que més mal li pot fer, el més guapo i el que està més bo tot i que tindrà alguna part sensible.De una total casualitat, es coneixen i tot i que el principi sembla una relació  amor-odI, s'acaben enamorant perdudament un de l'altre...." ORIGINALITAT 0, i vaja l'escriptora ha tirat de recursos senzills, amb cursilades,i que el factor innovador es el factor erotic, que no el duu gens bé, ja que no té gaire elegancia, i sembla que posi les escenes en plan allà el mig tal cual...  I no es el primer llibre que em llegeixo d'aquet estil.. (ino estic parlant de 50SDG, que no me l'he llegit)




Ah si! Una de les pitjors coses es que et va fotent spoilers d'altres llibres (com Orgull i prejudici, o Cumbres Borrascoses) pero d'una manera important
El final? Previsible, poc original i amb final obert perque se sapiga que continua...




I llavors perquè té tant d'exit? Aviam no es una novela, que s'et faci pesada, i de fet es llegeix molt ràpid, enganxa MOLT no deixa de ser una historia d'amor bonica (mes o menys), i a més per part de les Directioners, està basat amb el personatge d'el Harry Styles (ACLARIMENT: QUE HAGI TROBAT EL LLIBRE UNA AUTENTICA PORQUERIA, NO VOL DIR QUE TINGUI RES EN CONTRA DE ONE DIRECTION I ENTENC QUE LA GENT SE L'HAGI COMENÇAT NOMÉS PERQUE VA COMENÇAR SENT FANFIC DE 1D)  




I ara ve quan sembla que em contradigui, perque us he de dir que he continuat amb la saga (obviament sense comprar-lo clar!) el perque es senzill, en realitat no m'he aburrit, em vaig enganxar bastant i de fet vull saber si es compleixen les meves prediccions de com acaba.

Aquest llibre a més té una app (Si un llibre amb una app!), i que voleu que us digui l'APP va FATAL es a dir que es xula perque t'ensenya fotos, audios etc... pero que costa un huevo que es carregui! Algunes coses son una mica dificils de trobar! I te l'has de vincular amb el facebook obligatoriament.. 




Tessa: Tipica protagonita innocentona que coneix noi... etc, que dir d'ella? Aburrida, estupida...Que li fotries un parell d'hosties perque espavilés en algun moment....que no m'ha agradat gens! li faltava una mica més de personalitat, gràcia i pensar bé les coses! Li faltava saber que no ets possesio de ningu i que pots fer el que et doni la gana!                                   









Hardin: buffff..... ( i no, no es un buff de que s'et cau la baba) personatge tipic (obviously) "malote" , faldiller, amb un  passat obscur, i que el "justifica"per ser un capullo de merda, enfin, un personatge que no m'ha agradat gens, que tracta la Tessa com si fos possesio seva , i a sobre s'empipa per la primera xorrada, es un borde amb gairebe tothom, menys amb la Tessa (i a ratos).
(En Hardin figura que en en Harry, pero es més feo)






Puntuació:
Tipic, i amb personatges espantosos

Us l'heu llegit? Us va agradar? Heu seguit la saga?
Us espero en els comentaris:)





4 comentaris:

  1. Aquest llibre m'ha semblat, parlant clar, un rollo. Que es aixo de que la noia va darrere del noi encara que ell no pari de fer-li putades? Per què la noia no pot dir prou? Sincerament, em vaig desesperar molt amb aquest llibre i no em va agradar gaire... A més, com tu has dit, originalitat 0!

    Laila

    ResponElimina
    Respostes
    1. Totalment d'acord..
      Creu-me no val la val pena el segon...
      Merci per comentar:)
      Parlem <4

      Elimina

Comentaras? Merci!
Pots deixar la teva opinio, pero sempre amb respecte, i has d'avisar en cas d'SPOILER :)