3/30/2015

Benvinguts!


Aquest es el meu blog, on parlare d'una cosa que m'encanta : Els llibres!
I es que cada llibre t'atrapa d'una forma diferent, et transporta a un altre món, et fa riure, et fa plorar, odies, estimes, pateixes, tots et deixen mil sensacions, per aixo jo he creat aquest blog per compartir les meves.
Jo crec que ens entendrem, perque soc com vosaltres: una lectora més que disfruta dels llibres!
Ens veurem ben aviat, amb una ressenya :)
Si voleu dir-me algo deixeu-mo els comentaris :)


Petons :) 





2 comentaris:

  1. Hola!!!!!!! m'alegra que hagis decidit finalment crear el blog!!!!!! primera seguidora ueeee ; )
    Ja em diràs que tal!

    ResponElimina
  2. Holaa! Ara mateix et responc al correu! M'encanta que vulguis crear un bloc literari!
    Ens veiem :)
    Clar's4

    ResponElimina

Comentaras? Merci!
Pots deixar la teva opinio, pero sempre amb respecte, i has d'avisar en cas d'SPOILER :)